The end.

Ja nu är det nära semester för gubbarna. bara imorgon med.
Sitter och läser hur Gudrun äkel har eldat upp 100,000 för att visa att kvinnor får sämre betalt. Kvinnor får sämre betalt det är väldigt fel.! Men behöver man elda upp 100,000 i riktiga sedlar för det? barn som svälter kunde väl hat bättre nytta av dom? om hon blir ledar av detta land så är det ju nåt som är väldigt fel.? skulle inte låta mina barn växa upp här då. Med alla fel hon gjort innan med? ja jisses. nä nu pratar vi inte om tråkig politik. Och inte låta henne förstöra min dag. Jag som är på så strålande humör ;)
bye bye

Kommentarer
Postat av: Blannen

Jag hatar den jävla äckliga kärringen, elda upp pengar på de viset?? och så har hon gett alkoholen ett dåligt ryckte också..

2010-07-15 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0