Hej hopp stora snopp =)

Igår var en riktigt lång dag, var väl hemma runt 21. men dagen gick fort och såna dagar gillar vi ;) Hade där i mot en lite släng av 25års kris.
Var verkligen inte nöjd med hur jag bor. Man kan väl tror att det är ritktigt fint, lungt ute på landet i ett mysigt hus. Men för mig är det svårt. Amanda är inte hemma så mycket, det är ganska stora räkningar att ta hand om en ved panna som sväljer 45kb ved om året. vanlig villa 25kb vilket krånglar till det när jag jobbar en del och har annat för mig efter det = Jävligt kallt. JAG SAKNAR MIN LÄGENHET.! så nu har jag fått klaga av mig över det. Tack =) Nu går vi vidare. dags för en lång skön dag men massa saker. Ny friys ska fixas med. Måster ringa Erik killz och se om vi ska repa.
P.s Jag är grym på trummor hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0